Klacht: ehbo, verkeersregelaars

op 09 augustus 2015 over Dutch Valley in de categorie Feest/Festival/Evenement

Vriendin die instort door te weinig eten, teveel drank, en een te warme temperatuur. ehbo heeft ons weg gestuurd met de mededeling, stel je niet zo aan, op staan, je hebt zelf zoveel gedronken. Daarna nog twee keer ingestort, niemand die ons wou helpen.

vriend gebeld of hij ons kon komen halen, op dezelfde plek als waar die ons had gebracht. Overal werden we weg gestuurd, dat we daar niet mochten staan. Terwijl mijn vriendin eigenlijk niet meer kon lopen. niemand die ons kon vertellen waar we dan wel heen moesten. Alleen al voor de kiss en ride, 6 kanten opgestuurd. niks duidelijk aangegeven. Waren we eindelijk bij kiss en ride, nergens mijn vriend. Ik vraag aan iemand, is dit de enige kiss en ride? ja… Vervolgens komt er eindelijk iemand naar me toe, die me weet te vertellen dat me vriend aan de andere kant van het festival terrein op de kiss en ride stond.

ehbo'rs die mensen met respect behandelen, en politie en verkeersregelaars die verstand hebben van het terrein en weten waar wat zich bevind

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch Valley

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch Valley nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wenn19