Klacht: KIa

user-1250923 op 16 februari 2016 over Durmi Auto in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee maanden geleden werd ik erg vriendelijk ontvangen door DUrmi auto te Purmerend toen mijn auto voor een grote beurt moest. Helaas is die vriendelijkheid omgetoverd in onvriendelijkheid en dedeen zij erg bot tegen mij,omdat ik aanspraak wilde maken op de kia 7 jaar garantie, Waar Kia Nederland zo trots op is en volop promoveert om de auto te slijten aan klanten. Mijn auto is 2 jaar oud en heeft 35000 kilometer op de teller, helaas is gisteren mijn koppeling volledig versleten. Durmi auto is mening dat slijtage niet valt onder de 7 jaar garantie, ondanks dat het zo weinig kilometers heeft en een jonge auto is. Kia Nederland zegt ook dat dat het niet onder de garantie valt, terwijl het heeldu8idelijk staat op hun website (aanstekelijke garantie) zie geüploade bestandje. Het is niet normaaldat ze zou omgaan met klanten als je je beroept op e garantiebepaling. Durmi kia dealer wil mij niet eens de uitgebreide garantiebepaling sturen, waarin slijtage expliciet wordt uitgesloten, op vraag waarom Kia Nederland opo hun website de slijtage van een koppeling wel onder garantie valt, kreeg ik als antwoordt” nee dat bedoelen ze niet zo”.Ikmoet mijn recht helaas gaan halen via de wet,advocaat .

Gewenste Oplossing:

Als de koppeling gemaakt wordt onder de garantiebepaling.

Alle klachten die gemeld zijn door