Klacht: dure tickets voetbalwedstrijd in uitvak

op 07 mei 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

na lang wikken en wegen toch maar besloten om 3 dure tickets te kopen van de voetbal wedstrijd bayern munchen – darmstad 98 voor 6 mei in munchen. Zeker voor kaarten gekozen van niet het uitvak, komen aan bij het stadion blijkt dat we in het uitvak zitten, gevolg mijn zoon van 10 moet zijn Bayer munchen shirt uitdoen?? en zijn bayern munchen pet mag niet op. we zitten tussen de darmstadt fans en als deze verliezen (1-0) is dit niet pretig. nog gevraagd ter plaatse of de tickets in wisselen zijn maar dit gaat niet, erg jammer allemaal en dat voor hele dure tickets.
+ viagogo is niet te bereiken (geen email) alleen maar standaard vragen, slechte zaak.

-een gedeelte van de kosten terug of een tegoed voor een volgende aankoop (minimaal 50%van de totale kosten inclusief reserveringskosten)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Verbunt