Klacht: Dure rekening

op 23 juni 2021 over Penny in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg zonder melding van een mislukte betaling via mail een dure rekening, heb ook geen account en kan mijn abboneernummer niet opvragen, dus allemaal mooi van ze om dat zo te doen en dan wel dure rekening sturen , hadden ze gebeld of wel gemaild dat er een betaling niet gelukt was had ik het overgemaakt
Dit kon dus niet en daarom raad ik iedereen de Penny abbenoment af

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon een maand kan overmaken dat mislukt is en de dure rekening word weggehaald , want zonder een mail of account kan ik helemaal niks weten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Penny

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Penny nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]