Klacht: Duistere e-mail

op 07 september 2018 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week kreeg ik een e-mail van de BankGiro loterij. Goed nieuws u heeft een code toegekend gekregen waarmee u gegarandeerd geld ontvangt. Wanneer u gaat meespelen mogen wij een mooi bedrag op uw rekening storten. Hier zit dus duidelijk een adder onder het gras. Ik speel al vele jaren met 3 loten mee en dit is dus een onfatsoenlijke manier om mij een vierde lot aan te smeren. Gelukkig heb ik dit doorzien en ben hier dus niet ingetrapt. Ik vraag me echter wel af hoeveel mensen hieraan wel meegedaan hebben en er dus een heel naar gevoel aan over hebben gehouden. Ik ben dan ook zeer teleurgesteld in de manier van aanpak van de BankGiro loterij in deze!!

Gewenste Oplossing:

Geen misleidende e-mail berichten versturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jammerenhelaas