Klachten over BankGiro Loterij

Heeft u een vraag? Bezoek onze website: https://www.bankgiroloterij.nl/klantenservice. U kunt uw vraag natuurlijk ook op https://twitter.com/bankgiroloterij... Lees meer >

Statistieken van BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

199 klachten gemeld
2.3 /10
149 stemmen
149

Tijdslijn

3 loten betaald, en geen deelname aan trekking

Klacht van op 07 september 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Heden 3 loten bankgiro loterij betaald en word uitgesloten van de trekking omdat ik mijn abonnement vandaag heb opgezegd. Volkomen belachelijk, burgerlijk wet boek is het met mij eens: BW boek 6 236a. betreft de augustus trekking die in september... Lees meer

Dubbele afschrijving,

Klacht van op 04 september 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Tijdje terug kon ik meespelen een keer dacht ik voor €20.dat heb ik gedaan dacht dat dat eenmalig was.nu wordt er elke maand €27 afgeschreven,dat wil ik niet.ik heb ook maar een VIP kaart en geen 2.mijn eerste wil ik... Lees meer

Geen toegezegde VIP kaart ontvangen

Klacht van op 01 september 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Op 17 augustus werd mij medegedeeld dat ik 1 maand gratis mee speel omdat mijn gratis lot is geactiveerd. Tevens werd mij medegedeeld dat binnen 2 weken de VIP kaart zou worden thuisgestuurd. Heden 1 september heb ik nog geen... Lees meer