Klacht: Weigering geen legitimatie

Nordinn op 08 augustus 2014 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We waren met een klein groepje naar duinrel gegaan om 2 uur attractie park en om te zwemmen in het Tikibad, tassen gehaald om te gaan zwemmen eenmaal in de rij te staan komt er een beveiliger die vraagt naar ons id. Wij vragen hoezo? Groepen moeten id tonen zeggen ze, er stonden heel wat groepen in de rij ( blanke ) alleen aan ons werd het gevraagd. Pure discriminatie omdat we allochtonen zijn, was uur en kwartier rijden en niet iedereen had id mee genomen om even te gaan zwemmen. We wouden niet zomaar eraf gaan toen begon die met dan ben je nu aangehouden! Een beveiliger die je wilt aanhouden? Eindstand 2 politie auto’s erbij verhalen verteld, een groepje meiden had ook hun verhaal gedaan en zouden ook klacht indienen aangezien het nergens op slaat om alleen buitenlanders om hun id te vragen. 19 euro combi tickets gekocht voor niks we mochten niet eens naar binnen, sterker nog we moesten eruit! Beveiligers van duinrel/ Tikibad discrimineren!! Schande hier in Nederland. Wil een klacht indienen ergens hogerop maar weet niet waar ik dat kan doen?

Gewenste Oplossing:

Graag geld terug van 8 personen entree en gratis entree volgende keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door