Klacht: Ongelijkheid op basis van ticket type

op 01 augustus 2020 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Wij willen aanstaande vrijdag Duinrell bezoeken. Vooral op Duinrell.nl gekeken of dat er dan plek is en of we dan ook kunnen zwemmen in het Tiki Bad.

Vervolgens mijn vouchers van Postcodeloterij verzilverd en 4 tickets gekocht, bij aanschaf stond vermeld dat we voor €10 pp. extra ook toegang voor 2 uur zwemmen kunnen bij kopen.

Eenmaal aangeschaft staat er op het E-ticket dat het NIET mogelijk is om het Tikibad bij te boeken(juist het geen waarom mijn kinderen naar Duinrell willen) en als klap op de vuurpijl kan ik met deze tickets ook helemaal niet reserveren in de maand augustus.

Ik voel me echt belazerd want als ik dit geweten had had ik met mijn Postcodeloterij vouchers tickets gekocht voor een ander park wat we wel in de vakantie kunnen bezoeken.

Ik wil graag alsnog vrijdag met mijn tickets Duinrell bezoeken en met bijbetaling van €40 2 uur lang het Tikibad kunnen bezoeken.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaphneNeuf