Klacht: Dubieuze reklame

op 16 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wekelijks bezoek ik AH in België Ghelamco.
Veelal ga ik in op de aanbiedingen.
Ik word echter wekelijks geconfronteerd met bedrieglijke reklame!!
Ik citeer: op de folder toont men twee soorten meloenen aan 0.99 €/st, de reclame meldt op alle varianten, toch als men de Cantaloupe koopt kost die plots 1,29 €; verleden week wijn: op de folder rood en wit 1+1 gratis aan 7,99 €op alle varianten…. betaalt 8.99! Vandaag Pampers active fit… alle varianten 40% op 9,59 €… betaald: 40 % op 9,89. En zo is dat met alle producten… kaas, tandpasta enz.
Als men om uitleg vraagt is het antwoord, er staat in de folder dat het om een voorbeeld gaat!
Wat heeft dat voorbeeld er in godsnaam mee te maken, als er duidelijk staat :OP ALLE VARIANTEN en de afbeeldingen staan er nog duidelijk bij!!
Ik ben wel tevreden over AH, maar dit stoort me mateloos.
Ik hou alle folders en rekeningen bij. Indien hier geen gevolg aan gegeven wordt zal ik deze doorsturen aan test aankoop en ministerie van economische zaken om dit een halt toe te roepen.

tevreden over de producten en personeel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van Sele