Klacht: Dubbele verzekering

op 05 augustus 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Wij hebben de auto op het afgesproken tijdstip opgehaald. Via Europe Car , geboekt en volgens papieren zou de auto zijn verzekerd. Bij het ophalen van de auto zei de man dat wij de auto moesten verzekeren voor € 129,95. Wij hebben Europe Car gebeld en zeiden van niet. Daarna werd de man van COldcar boos en bedreigde ons en zei nog een keer dat wij die verzekering moesten nemen. Hij werd kwader toen wij nee zeiden.Hij stond op en zei dat het moest Hij zei bij ieder krasje die er op zit rekenen wij minstens 200 euro per krasje , ik geef jullie een nieuwe auto mee waar 6 km mee is gereden ! (heel boos) .Wij moesten 1100 euro borg reserveren op onze mastercard en 118 borg voor de benzine .Dit lukte volgens hem niet en wilde het ook niet opnieuw proberen. Wij hebben de ING gebeld deze zei dat de kaart handmatig ingevoerd moest worden .De man van Goldcar wilde dit niet doen. Ik belde weer met IING Mastercard . Goldcar wilde de man aan de telefoon in 1e instantie niet te woord staan maar na aandringen nam hij de man aan de telefoon.
Toen kon hij de kaart ineens wel manueel invoeren en werd de borg afgeschreven . Wij moesten eerst sorry zeggen anders kregen wij onze creditkaart en de auto niet terug ! Ik heb weer de ING gebeld en zei spraken er ook schande over., als wij de kaart niet terug kregen namen zij actie. Uiteindelijk kregen wij de kaart en de sleutels mee. Uiteindelijk heeft dit geintje ons 2 uur gekost ( langer dan de vlucht ). Bedreiging, manipulatie ergernis , boosheid , tijd en telefoon kosten heeft dit ons gekost.

Je wordt opgelicht , onder druk gezet en op kosten gejaagd. Dit moet men in de documenten zetten zodat jij als klant niet onder druk één of andere verzekering laat anpraten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bebike