Klacht: Dubbele verzekering afgeschreven terwijl ik al super cover had genomen bij auto europe

op 11 juli 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Op 29-06-2017 was ik in las palmas airport en haalde me auto op bij goldcar gaf ik mijn voucher en de man zeg je moet alleen nog borg betalen voor de tank 168.90 als je hem vol terug brengt krijg je het weer terug vondt het al raar maarja iedere auto verhuur is anders ok nu ik terug ben en ik me geld nog niet heb ben ik gaan bellen nu blijkt dat de 168.90 geen borg was maar verzekeringen die ik al bij auto europe had genomen wat ook op de voucher stond nu zeg auto europe je had niks moeten betalen en ons bellen lekker makkelijk ik neem aan als de man van goldcar zeg borg voor tank dat het dan ook zo is en nu kan ik fluiten naar me geld terwijl ik alles kan aantonen dat de verzekeringen die hij erbij heb gezet ik al had hoop dat het als nog goed komt. Dit heeft hij erbij gerekend

Alquiler Vehículo (*)
Cobertura Super
Relax (*) Smart Return
Mega Relax Cover
0,00 €
123,30 €
13,17 €
12,33 €
Helemaal zonder overleg hoop dat goldcar hier voor wat aangeklaagd want ben niet de enige blijkt hier groetjes wesley

Als ik het bedrag gewoon netjes terug krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wesleyjames1982