Klacht: Dubbele rekeninf

op 25 mei 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb medio maart een bank besteld bij Otto. Deze werd redelijk vlot geleverd, begin april. Meteen na het uitpakken zag ik dat 2 van de 3 bankdelen beschadigd waren. Ik heb meteen gebeld en een afhaal afspraak gemaakt voor ongeveer 4 weken later, rond de leverdatum van de nieuwe bank. Ik ga immers niet op de vloer zitten. Ik heb deze bank op afbetaling besteld. De bank is inmiddels vervangen, zonder beschadigingen. Inmiddels is het 4 weken geleden en zie ik op mijn rekening van Otto dat de bank nog steeds 2x betaald moet worden. Ik heb al meerdere keren gebeld maar het blijft zo staan. Het wordt erg vervelend allemaal.

Gewenste Oplossing:

Als de geretourneerde bank in mindering wordt gebracht!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 mei 2020 om 08:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik heb de klant een mail gestuurd, het bankstel is op 25.04.2020 opgehaald bij de klant. Een retour kan er ongeveer 4 weken over doen voordat deze is verwerkt. Echter door de huidige corona maatregelen kan een retour tot 6 weken duren voordat deze is verwerkt. Met vriendelijke groet, OTTO Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door DeconNL