Klacht: Dubbele kosten door eigen fout.

op 02 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mijn dochter (en vriendinnen) een e-ticket besteld en betaald via ns.nl. Hierbij heb ik een stomme vergissing gemaakt. Ik het i.p.v. geboortejaar 1999 heb ik geboortejaar 1970 ingetoetst. Vòòr de datum van de reis en na het uitprinten van de e-ticket kwam ik erachter. Omdat mijn dochter, terecht, geen risico wil lopen dat ze tijdens de reis te maken zou krijgen met een boete , heb ik de klantendienst gebeld. Mij werd verteld dat het e-ticket met een onjuiste geboortejaar een ongeldig vervoersbewijs was. En dat dit NIET te herstellen was. Ik moest een nieuw e-ticket aanmaken (lees: betalen).

Gewenste Oplossing:

Ik moet nu een nieuw ticket kopen. Ik zou graag dat ticket vergoed willen hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 16 januari 2017 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Pamela1970