Klacht: Dubbele kosten door eigen fout.

op 02 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mijn dochter (en vriendinnen) een e-ticket besteld en betaald via ns.nl. Hierbij heb ik een stomme vergissing gemaakt. Ik het i.p.v. geboortejaar 1999 heb ik geboortejaar 1970 ingetoetst. Vòòr de datum van de reis en na het uitprinten van de e-ticket kwam ik erachter. Omdat mijn dochter, terecht, geen risico wil lopen dat ze tijdens de reis te maken zou krijgen met een boete , heb ik de klantendienst gebeld. Mij werd verteld dat het e-ticket met een onjuiste geboortejaar een ongeldig vervoersbewijs was. En dat dit NIET te herstellen was. Ik moest een nieuw e-ticket aanmaken (lees: betalen).

Gewenste Oplossing:

Ik moet nu een nieuw ticket kopen. Ik zou graag dat ticket vergoed willen hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pamela1970