Klacht: Dubbele Heraansluitkosten – 1ste terecht, 2e onterecht. Waardeloze Service!

op 13 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste mensen,

Hierbij mijn klacht over Tele2 Nederland, namelijk, een dubbele facturering voor her-aansluitkosten.

Ik had zojuist, 13 juli om 15:00, een persoon van Tele2 aan de lijn om te vragen voor een toelichting m.b.t. een factuur van 26 juni – dubbele her-aansluitkosten. Echter was zijn hulp waardeloos en bleef hij claimen dat dit terecht was, en dat dit allemaal ‘klopt’. Dit vind ik dan ook uitermate slechte service.

Een maand (of twee) geleden werd dat abonnement afgesloten, en belde ik om te vragen om duidelijkheid. Vervolgens bespraken we het probleem, en had ik het geld overgemaakt om dat abonnement te heractiveren. De eerste keer was het dus terecht. Ik keek gisteravond toevallig naar mijn afschrijvingen op de ING-app, en ik zag dat er weer her-aansluitkosten gefactureerd werden.

Nogmaals, dit was eerder opgelost samen met een andere collega van de klanten’service’ van Tele2. En vervolgens wordt het weer gefactureerd. Er was verder niets aan de hand volgens die collega destijds. En toch doen ze het weer en beweren ze dat ze van niets weten. Best lachwekkend. De maand erop is gewoon netjes het bedrag afgeschreven zonder enige problemen!

Ik heb bovendien al vaker gehoord van een Tele2 ex-collega dat ze dit doen bij andere mensen, en dat is inderdaad makkelijk geld innen. Ik wil graag een vergoeding, en dat Tele2 Nederland dit soort dingen niet blijft doen met andere mensen die het zich misschien helemaal niet kunnen veroorloven om dat onredelijke bedrag te betalen.

Heel laag en triest dit, moet ik eerlijk zeggen. Spread the word! Deel het ook! Ze kunnen dit niet blijven doen.

Fijne dag!

Oplossen en vergoeden die handel. Stop met dit soort ongein. Alleen omdat je een bedrijf bent, betekent niet dat je kan doen en laten wat je wil.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StopCorporateScammers