Klacht: dubbele gaten in zitting

op 19 juni 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

afgelopen zaterdag 18 juni 4 witte saltino stoelen opgehaald in pronto Gouda. Bij het openen van de dozen zagen we bij 3 stoelen veel gele vlekjes om de gaatjes in de zitting. (waar je de schroeven in moest doen) bij 1 stoel was dit niet te zien…Gelukkig. Maar bij 1 van die 3 stoelen was ook een dubbel gat. Wanneer je het frame hieraan wil bevestigen blijf j 1 gat zien. Heel jammer dus. Ik heb naar gouda gebeld en die vertelde mij dat ik hier de klacht moest neerzetten en dat ik dan een nieuwe zitting zou krijgen. Ik wacht het af :-)!

nieuwe zitting

ik krijg de foto niet kleiner...Hij staat op mijn mobiel. Als u een foto wil graag mailadres waar het heen kan dan stuur ik een foto...

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

9 maanden geleden - Beste mevrouw Heuvelman, Een klacht kun je indienen via https://www.prontowonen.nl/service/index/form/. Dit ingevulde formulier komt dan rechtstreeks terecht bij de Pronto Wonen winkel in Gouda. Je kunt hier ook foto's toevoegen. Lukt dit niet dan kun je de foto's sturen naar info@prontowonengouda.nl. Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door ..lindsay..