Klacht: Dubbele folder pakket

op 19 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen elke week een dubbel folder pakket.
Frans hallstraat 3E en de buren ook.

Gewenste Oplossing:

Gewoon 1 pakket is voldoende

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 oktober 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Linthorst,

Wij vinden het erg vervelend dat u meerdere Spotta folderpakketten heeft ontvangen.

Op het plastic waar de folders in zitten staat een code vermeld. De code begint met een of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt. Mocht u de folie nog in huis hebben ontvangen wij graag de codes van alle pakketten. Op die manier kunnen wij de bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Linthorst, Ik heb zojuist alvast geprobeerd de melding in te voeren, maar de postcode 7419 AV hoort bij de Langestraat in Twello. Het adres Frans Halsstraat 3 E hoort volgens ons systeem bij de postcode 7391 BA, zou u dit kunnen bevestigen? Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse2104