Klacht: Dubbele betaling voor 1 huurwagen

op 08 augustus 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Ik huurde via internet bij Rentalcars een personenwagen Opel Astra voor de periode van 23 juni tot 30 juni,op te halen in Barcelona luchthaven bij het kantoor van Firefly.
Men bood mij een supervoordelige prijs aan van 41.36 euro die mij onwaarschijnlijk leek maar desalniettemin ben ik overeengekomen.
Rentalcars stuurde mij per email een bevestiging met referentienummer alsook een voucher waarmee ik na voorlegging van mijn rijbewijs en creditcard de wagen in de luchthaven mocht ophalen.
Bij aankomst met onze vlucht in Barcelona mellde ik mij na lang wachten aan met mijn voucher en creditcard en rijbewijs aan en daar begon de misleiding.
De loketbediende van Firefly sprak half Spaans en half Engels en liet mij verschillende documenten tekenen.
Ik antwoordde dat ik hem de voucher reeds toonde maar deze persoon antwoordde me dat ik een volledige casco verzekering en andere moest afsluiten voordat ik de wagen mocht ophalen.
Ik stond gewoon figuurlijk gezegd samen met mijn rug tegen de muur,samen met mijn echtgenote en gehandicapt zoontje en heb dan toch getekend waarna ik de wagen mocht ophalen.
Hiervoor is mij een bedrag van 196 euro extra aangerekend.
Dus ik heb twee maal betaald voor 1 huurauto,41.36 euro en 196 euro.
Ondertussen zijn deze bedragen van mijn rekening gegaan via mijn visacard.
Dit is in mijn ogen een geval van bedrieglijke misleiding en ik laat dit geval er niet bij.
Als Rentalcars deze zaak niet kan of wil rechtzetten onderneem ik de nodige stappen om dit op te helderen.
Via hun Engelse vertegenwoordiger kreeg ik botweg het antwoord dat ik daar ik het contract in Barselona airport ondertekende er ook aan vasthang.
Ik ben er zeker van dat er buiten mij nog personen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en raad hen aan dit niet zo te laten.

Indien Rentalcars deze zaak rechtzet.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KooymanW.