Klacht: Dubbele betaling

mathijsvd op 08 december 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht: dubbele betaling Wehkamp

Op 27 november heb ik per ongeluk een dubbele betaling aan wehkamp gedaan bij een bestelling. Vervolgens werd na een gesprek met de klantenservice aangegeven dat de onverschuldigde betaling binnen 2-3 werkdagen weer op mijn rekening zou staan. Toen dit vervolgens niet gebeurde heb ik nog tweemaal contact gehad met de klantenservice, zonder bevredigend resultaat. We zijn inmiddels twee weken verder.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar [email protected] Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen. Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mathijsvd