Klacht: Dubbele afschrijving Spotify

op 04 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Doordat ik krap bij kas zat ben ik gaan kijken naar de uitgaven. Hierbij bleek dat ik zowel via paypal én ayden voor mijn abonnement betaal, sinds mei 2016!

Gewenste Oplossing:

Zodra ik het afgeschreven bedrag van 9,99 terug krijg vanaf mei 2016.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 07 augustus 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Helaas voeren wij alleen de transactie uit voor Spotify en bezitten dus niet over uw geld. U zult voor uw vraag, een terugboeking en eventuele stopzetting van uw abonnement contact moeten opzoeken met Spotify: https://www.spotify.com/us/about-us/contact/

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Rynke