Klacht: Dubbele afschrijving Spotify

op 04 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Doordat ik krap bij kas zat ben ik gaan kijken naar de uitgaven. Hierbij bleek dat ik zowel via paypal én ayden voor mijn abonnement betaal, sinds mei 2016!

Zodra ik het afgeschreven bedrag van 9,99 terug krijg vanaf mei 2016.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 07 augustus 2017 om 10:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Helaas voeren wij alleen de transactie uit voor Spotify en bezitten dus niet over uw geld. U zult voor uw vraag, een terugboeking en eventuele stopzetting van uw abonnement contact moeten opzoeken met Spotify: https://www.spotify.com/us/about-us/contact/

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Rynke