Klacht: Dubbele afschrijving

op 05 juli 2016 over Auto europe in de categorie Verhuur

Na in Nederland een een auto te hebben gehuurd in Bordeaux Frankrijk
kreeg ik zoals verwacht een voucher toe gezonden en tevens werd er door Auto Europe € 127,65 van mijn creditcard afgeschreven. In Bordeaux de auto op 4 juni opgehaald en moest daar met mijn creditcard € 157,21 borg betalen. Bij thuiskomst wel er door Goldcar, de plaatselijke verhuurder
€ 157,21 van mijn creditcard afgeschreven en € 51,- gecrediteerd. Natuurlijk heb ik dit bij Auto Europe gemeld en de verklaring die ik kreeg was dat Goldcar een extra verzekering in rekening had gebracht en dat ik dus 2 x verzekerd was. 1x via Auto Europe en 1x via Goldcar. Het was onmogelijk om dit terug te boeken. Volgens mij ruikt dit naar op lichting omdat buiten de premie die ik aan Auto Europe betaald heb er ook nog een € 106,21 incl BTW extra in rekening wordt gebracht voor 4 dagen.

Het lijk mij zeer billijk wanneer men de extra in rekening gebrachte kosten restitueert.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ROBv1951