Klacht: dubbele administratie

op 27 juni 2016 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

ik betaal sinds het begin van 2016 automatisch mijn premie per maand.
tevens en gelijktijdig ontvang ik een schrijven met acceptgirokaart om mijn premie te betalen. daaraan geef ik geen gehoor en heb hierover contact opgenomen. desondanks blijft de dubbele administratie bestaan en ontvang ik nu in mijn afwezigheid ivm vakantie een aanmaning van de gerechtsdeurwaarder.

als de aanmaning wordt ingetrokken en de dubbele administratie wordt stopgezet.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Menzis Zorgverzekeringen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 27 juni 2016 om 09:05 geantwoord

Beste John Bors,

Ik kan me voorstellen dat zo'n aanmaning niet leuk thuiskomen is na een vakantie. Graag leg ik u uit wat er precies aan de hand is.

In uw gegevens heb ik gezien dat u uw premie vanaf mei 2016 automatisch betaald. Daarvoor heeft u de premie altijd voldaan middels een acceptgirokaart of via internetbankieren.

Bent u ervan op de hoogte dat uw partner, mevrouw Bors - Van Laar, wel via een automatische incasso betaald? Deze incasso vindt plaats op hetzelfde bankrekeningnummer als die van uzelf.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben, stuurt u dan gerust een e-mail naar social@menzis.nl.

Ik wens u een hele fijne dag toe.

Jessica Booij Menzis

Heeft op 27 juni 2016 om 15:21 geantwoord

graag telefonisch contact,.
het antwoord geeft geen oplossing; het geeft een gedeeltelijke verklaring.

heb een mail gestuurd naar social@menzis.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Anderzorg-Bors