Klacht: Dubbele aangerekend!!

op 12 mei 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ik kwam op woensdag 3/05 aan in Barcelona aangezien ik had geboekt via de VISA kaart van mijn broer en deze ook bij had alsook een volmacht om de kaart te gebruiken werd dit niet toegestaan. Als oplossing boden ze me aan dat ik met maestro kan betalen indien ik een verzekering neem en een borg voor de tankinhoud. Dit samen bedroeg ongeveer 246€. Na de betaling zei de medewerker dat de verrichting niet was gelukt en dat ik opnieuw mijn code moest invoeren om de betaling te verrichten. Dag nadien merk ik dat er 2 x 246€ van mijn rekening werd afgehouden. Dit heb ik gemeld telefonisch en aan de balie bij het terugbrengen van de wagen. Ik wacht nog steeds op de terugstorting.

Ik wens mijn 246€ terug en excuses. De mensen aan de balie kunnen blijkbaar het bedrag niet terugstorten want dat moet van hoger uit komen. Maar als klant kan je niemand spreken met die verantwoordelijkheid!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kassem