Klacht: Dubbel moeten betalen bij Goldcar boeking via Cardelmar

op 16 december 2017 over CarDelMar in de categorie Autoverhuur

Bij aankomst in Tenerife zouden wij een auto nemen van Goldcar geboekt met all inclusive plus verzekering en full to empty via Cardelmar, echter moest ik eerst een borgstelling doen van 1100€, waardoor de gebruikslimiet van mijn kaart overschreden werd. De afrekening was nog niet gebeurd door feestdag 11 Nov,. Men wou geen enkel ander betaalmiddel aanvaarden, en we dienden als we over een auto wilden beschikken een extra verzekering van 200€, 20,43€ voor flexfuel, 31€ taxen, 80€ diesel, en 14€ voor dieselwagen bijbetalen.
Gebeld naar Cardelmar: dat de kaart onvoldoende dekking had, was mijn fout, de taxen, en flexfuel zou ik na de reis moeten claimen via de site luide het. De 80€ diesel is na inleveren met volle tank door Goldcar terug betaald.
Als je de klacht wil indienen op de site, dan lukt dit niet, helemaal op het einde bij ” versturen” loopt het raar maar waar steeds vast op: registratie, ondanks ik wel degelijk ingelogd ben. Dan tel contact genomen, ze noteerden mijn email, en namen inderdaad contact maar alles in het Engels. Uiteindelijk kunnen ze toch mijn klacht voor teruggave van taxen, extra s voor dieselwagen niet ontvankelijk stellen. Dure huur van Berlingo :152,92,€ Cardelmar en dan nog 265,39€ Ter plaatse . VOOR MIJ GEEN CARDELMAR MEER

Wenste de teruggave van taxen, en extra voor dieselwagen en brandstofregeling want dit was zelf voorzien in overeenkomst me Cardelmar.
Dat de Mastercard onvoldoende dekking had was onrechtstreeks mijn fout, en diende daarvoor de extra verzekering van 200€ op mij te nemen' dat was nog aanvaardbaar geweest
Het verschil gaat eigenlijk over een bedrag van 31€ + 20,43€+14€=65,43€

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CarDelMar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Frankyleen