Klacht: dubbel geboekt en geen reaktie host

op 12 juli 2012 over Holland International in de categorie Online Reisbureaus

mijn zoon heeft met 2 vrienden een reis geboekt bij d-reizen en die weer bij holland international het appartement was dubbel geboekt dus kregen ze een ander aangeboden,daar kwam het behang van de muur dus weer een ander deze hebben ze dan aanvaard en alle taxi kosten kregen ze betaald volgens de host een jongen kreeg een ongeluk in het appartement en er zat bloed op de muur kosten €400 ze zitten 45 min. van het strand ze zijn gisteren overvalen in de taxi vrienden van hun is het zelfde gebeurd die hebben aangifte gedaan en zijn ook in het politieburo geript en buiten gezet.de host weigerd een klachtenformulier in te vullen en laat zich niet zien.tot nu toe geen vergoeding taxi en geen hulp van jullie host ze willen nu naar huis en durven niet meer naar het appartement {seagrace} was oorspronkelijk poiseidon sunnybeach.

naar huis halen van de kinderen van de 10 dagen hebben ze 3 dagen vakantie gehad en de rest alleen maar rotzooi.
volledige terugbetaling van de reis en de taxi kosten en ontslag van de host

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland International

Heeft op 30 september 2012 om 12:03 geantwoord

Wij hebben op 27 september een schriftelijke reactie verstuurd naar het reisbureau waar de klant heeft geboekt. Holland International, afdeling Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht ahb.post

5 jaren geleden - tot nu toe niets van arke reizen gehoord,we wachten maar af het zal wel weer schuiven met de schuldvraag worden om maar niets te hoeven betalen. alleen als het op televisie komt dan buitelen ze over elkaar heen voor het recht te breien

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Holland International beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ahb.post