Klacht: dubbel betaald voor kaartjes na melding probleem met betaling

op 01 november 2019 over Cirque du Soleil in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag, 1 november 2019, 3 kaartjes gekocht voor de voorstelling Totem op 14 november 2019. Na een melding dat er helaas een probleem is opgetreden bij uw betaling, please try again. heb ik nog een keer de aankoop doorgevoerd. Daarna bleek pas dat de betaling dubbel is afgeschreven. Ik heb nog steeds geen bevestiging via de e-mail ontvangen en het contactnummer dat op de website van Cirque du Soleil staat geeft geen gehoor. Ik overweeg nu aangifte te doen van fraude omdat de melding van het probleem ook na nog een keer proberen wordt getoond. Als het standaard in de site zit. Ben ik misleid? website tickets.cirquedusoleil.com met slotje.

Gewenste Oplossing:

dubbele betaling terug en e-tickets voor de voorstelling van 14-11-2019

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cirque du Soleil

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cirque du Soleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BrigitJanssen