Klacht: Dubbel betaald, niets ontvangen!

op 02 augustus 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik bestel een paar Nintendo Vans bij Zalando. Vervolgens krijg ik een e-mail dat de bestelling is geannuleerd omdat Zalando niet kan leveren en dit verkeerd op de website stond. Direct hier achteraan ontvang ik een e-mail dat de inventaris nu wel up to date is en dat ik met de volgende link de schoenen nogmaals kan bestellen (en dus nog eens moet betalen!). Als dit zo is, lever die schoenen dan gewoon!
Maar dat kon niet… afijn… Ik bestel en betaal de schoenen een tweede keer, in afwachting van de terugstorting van mijn eerste betaling. Vervolgens krijg ik DIRECT weer een e-mail dat deze schoenen niet leverbaar zijn!

Dit kan één keer gebeuren, prima… foutje, niets aan de hand. Maar om dan een e-mail te sturen met een link om de schoene nogmaals te bestellen en te betalen, om vervolgens wederom niet te kunnen leveren, dat vind ik echt schandalig!

Vervolgens krijg ik zo’n klantenservice miep aan de telefoon die het voor me gaat uitzoeken, maar er wordt niets uitgezocht. Ze kwam terug zonder duidelijk antwoord en er werd een telefoonscriptie opgelezen (ja mevrouw, heel vervelend mevrouw, excuses voor het ongemak mevrouw). Houd die cursus lekker bij je. Ik wil direct mijn geld terug en horen waarom dit fout is gegaan en hoe dit opgelost gaat worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie_1989