Klacht: Dubbel betaald

op 27 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS heeft gereageerd op mijn klacht, ik moest een mailtje sturen, een week geleden gedaan maar wegens geen reactie, nogmaals:

Ik heb importtarieven dubbel betaald, eerst op de website van ups, daarna exact het zelfde bedrag aan het ups pickup point omdat het “nog niet betaald was, en anders kreeg ik het pakketje niet mee” omdat het om een zending voor mijn eenmanszaak was en ik anders omzet misloop, heb ik toch maar (dubbel) betaald. Ikkrijg van de klantenservice geen reactie.

Zodra ik mijn geld terug krijg wat ik online heb betaald aan UPS of mij geld terug krijg wat ik bij het UPS punt heb betaald.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 27 mei 2021 om 16:11 geantwoord

Beste Milan,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw eerdere contact zou ik u willen adviseren contact op te nemen met de import afdeling voor betalingen op [email protected]
U kunt de transactie zoals gezien vanuit u bank opsturen met tracking nummer en u gegevens.
Heeft u het bedrag na 30 werkdagen nog niet, kunt u een mail sturen naar [email protected]

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 27 mei 2021 om 16:17 geantwoord

Zoals ik net al vermeld heb,
Dat heb ik gedaan maar ik krijg geen reactie op mails die ik stuur.

Alle klachten die gemeld zijn door mthandelsonderneming