Klacht: dubbel betaald

op 30 augustus 2018 over Europcar in de categorie Autoverhuur

we hebben een auto gehuurd voor de periode van 6 tm 13 aug op ibiza het bedrag van 199 is vooraf betaald op 11 juli 2018 hier was alles bij in begrepen.Op het vliegveld op ibiza hebben we op 6 aug de auto gehaald er werd vermeld dat er 100 eu reservering van mn credit card werd gehaald ivm benzine kosten.Deze zijn inmiddels weg gehaald , maar er is ook nog 173 eu van mijn credit card afgehaald voor huur van de auto , nu was het nogal een chaos daar dus heb dat niet gecheckt maar bij thuiskomst gelijk gebeld met europcar.dit is inmiddels 3 weken geleden en na een paar keer gebeld te hebben heb ik nog steeds mijn geld niet retour

mijn geld terug van onterecht betaalde bedragen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Europcar

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Europcar nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 17 september 2018 om 09:24 geantwoord

Geachte heer mevrouw Ausma,

Ik dank u voor uw bericht die ik via klacht.nl zag. Ik betreur uw ervaringen in Ibiza.

Ik heb u separaat nog een e-mail bericht gestuurd om wat nadere informatie omtrent uw verhuring in Ibiza op te vragen.

Ik vertrouw u voldoende te hebben geinformeerd.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door A.Ausma