Klacht: dubbel bedrag afgeschreven

op 27 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst, toen moest ik ineens het volledige bedrag gelijk betalen terwijl ik al jaren dingen bestel via Zalando en dit altijd op rekening doe. Maargoed, ik dus de rekening gelijk betaald, blijkt dat het bedrag van 140 euro twee keer is afgeschreven van mijn rekening. Nouja, prima een foutje kan gebeuren dacht ik. Dus ik de klantenservice gemaild en de situatie uitgelegd, krijg ik een berichtje terug dat ik een screenshot van mijn afschrift moet mee sturen!!! Toen brak mijn klomp, ik ga toch niet mijn persoonlijke gegevens naar jou mailen, dan zie je hoeveel geld ik op mijn rekening heb en hoeveel ik uitgeef en aan wat etc etc. Daar voelde ik mij niet prettig bij, dus ik telefonisch contact opgenomen. Kreeg ik na 5 keer bellen eindelijk gehoor, na 7 min in de wacht te hebben gestaan, een 16 jarig meisje die helemaal niks wist, en me precies nergens mee heeft kunnen helpen. Kreeg te horen dat zij ziet dat het bedrag maar 1 keer is afgeschreven en dat ik toch echt die screenshots moet sturen, inclusief iban. Dus ik deel haar mee dat ze al mijn gegevens al heeft, ook mijn IBAN en dat ik de betalingsgegevens van de twee afschrijvingen wel kan voorlezen, omdat ik mij simpelweg niet prettig voel bij het versturen van een screenshot. Krijg ik als antwoord dat zij niks kan doen voor me en dat het toch echt via de mail moet. Ik ben ontzettend boos en ik vind het niet netjes hoe dit is opgelost. Van zo’n groot bedrijf als Zalando had ik een veel betere klantenservice verwacht. Ik wil niet zeggen dat ik nooit meer iets bij Zalando ga bestellen, maar ik zal voortaan wel even twee keer nadenken voor ik een bestelling bij hen plaats.

Als ik mijn geld terug gestort heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rehaneh