Klacht: duanekosten ?

anneke4you op 18 december 2019 over Luxurious Locks in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb begin november de föhn besteld en nog steeds niets gekregen. ik heb al betaald. Zou het fijn gevonden hebben tegen de feestdagen het pakje gekregen te hebben. er wordt altijd gezegd dat het eraan komt … maar wanneer? en klopt het dat er douanekosten zouden betaald moeten worden ? daar staat niets over bij de bestelling ? er wordt gezegd : gratis verzendkosten vanuit Nederland, maar nu blijkt het uit China te komen ?

Gewenste Oplossing:

ik wil zo snel mogelijk en zonder bijkomende kosten het pakje waarvoor ik betaald heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxurious Locks

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxurious Locks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anneke4you