Klacht: duane kosten bij aflevering

op 18 september 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had extra kosten betaald voor als er duane koaten zouden komen dat ik het niet hoefte te betalen. Bij aflevering toch voor de deur 20,- euro moeten betalen en maten vallen te klein dus heb ook noks aan de kledidng die ik heb besteld. Heb mail gestuurd maar er reageerd niemand.

Als ik mijn duane kosteb terug klijg en mijn bestelling kana retouneren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - Geachte gulten pulatli, Lightinthebox berekent geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van. Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen. Wij hadden graag uw bestelnummer zodat wij na kunnen kijken of u zich verzekerd heeft tegen deze kosten Mvrgr. De klantenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:35 geantwoord

Heeft op 10 oktober 2016 om 00:35 geantwoord

Mijn bestelnummer is 18842055 en ik heb extra kosten betaald voor als er douane kosten zoude komen dat ik het niet hoef te betalen maar alsnog 20 euro extra betaald zou het terug gestord wille krijgen op reknr NL93INGB0005396784

Alle klachten die gemeld zijn door abdullah053