Klacht: DSB wil niets bevestigen per mail alleen telefonisch

op 13 juli 2012 over DSB Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de DSB na een jaar! gevraagd waar het restantsaldo van mijn rekening courant blijft, omdat zij vorig jaar zelf aangaven dat dit uitbetaald ging worden. Ik heb hier een formulier voor ingevuld ter uitbetaling. Nu is er nog steeds niets gedaan, waardoor ik DSB heb gemaild. Ik krijg te horen dat ik niet telefonisch bereikbaar ben, waarop ik heb gemaild dat ik graag schriftelijk een reactie wil. DSB geeft hier (vrijwel onmiddellijk!) als antwoord op dat ze helaas niet in staat zijn mij per mail te kunnen beantwoorden, met de vraag of ik hen wil bellen. Wat een bedrijf, erg bang voor bevestigingen begrijp ik…..

Gewenste Oplossing:

Uitbetaling restsaldo per direct!

Alle klachten die gemeld zijn door frankena