Klacht: DSB bank in faillissement dwingt mij om mijn woning te verkopen en werkt niet aan een eerlijke compensatieregeling

op 13 januari 2014 over DSB Bank in de categorie Banken

De DSB bank is niet bereid om conform de nu geldende marktrente mijn hypotheek gezond en betaalbaar te maken. Ook heeft de DSB bank ondanks beloften geen volledige compensatie van woekerrente polissen en onterecht geinde premies afgegeven. Ik ben al voor ruim voor 90.000 benadeeld door het afsluiten van een te hoge hypotheek met woekerpolissen en koopsompolissen. De DSB wil mij voor ruim 20.000 euro compenseren, meer niet. Nu dwingt de DSB mij ook nog om mijn woning te verkopen voor een behoorlijk lage prijs van 310000 in plaats van de marktwaarde van 460000 euro. Hierdoor kom ik noodgedwongen na verkoop van mijn woning ook nog met een restschuld van nog eens 150.000 euro. Daarnaast dreigt de DSB om beslag te leggen op mijn inkomen. Ik ben straks mijn huis kwijt, zit ik met een forse restschuld en met beslag op mijn inkomen, waardoor ik op bijstandsniveau terecht zal komen.

Kwijtschelding van overkreditering, gezond maken van mijn hypotheek, waardoor ik in mijn woning kan blijven en de resterende hypotheek in 25 jaar volledig kan inlossen. Verwijdering van BKR meldingen en verstrsekking van nieuwe passende en eerlijke hypotheek.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DSB Bank

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DSB Bank over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DSB Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamohiyuddin