Klacht: drukte park

op 04 oktober 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Al ons hele leven bezoeken wij de Efteling met de familie. Dagje uit of zelfs een weekendje in Hotel of huisje. Perfect geregeld. Ik heb de enquête dan ook met een 10 ingevuld. Helaas dat er het weekend van 22/23 en 24 sept. een enorme drukte was in het park. Overal lange wachtrijen. Zelfs bij het toilet en het sprookjesbos. Onze zoon van 13 wilde die zondag zelfs liever zijn huiswerk gaan maken bij het hotel dan nog langer in de rijen te staan hangen. Jammer jammer. Vol = vol zou ik denken. Maar hoe regel je dat?… Nu kregen we het gevoel dat er echt een slaatje uit geslagen werd. Ook de torenhoge prijzen van de eetgelegenheden werkten niet bevorderend.
vriendelijke groet, Ilse vd Eerden

Tip: kan het sprookjesbos,Land van Laaf en de speeltuin met een eigen entree mogelijk gemaakt worden. Dan kunnen gasten kiezen uit een kaartje voor de allerkleinsten zonder toegang van de attracties.
Of een kaartje zonder sprookjesbos. Of een kaartje voor alles. De prijs van een ticket is vrij hoog als je alleen maar het sprookjesbos bezoekt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door onzekoeiengeven@loeigoeiezuivel.nl