Klacht: Drukte

op 10 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis wekelijks met de arrivatrein van nijmegen naar roermond. Ten eerste zou ik graag willen aankaarten hoe klein deze trein is vergeleke de andere arrivatreinen. Hij zit ALTIJD vol. alles behalve prettig reizen als je meer dan een uur moet staan of krap moet zitten.

Vervolgens is er geen conducteur te bekennen. Nu is dit niet vaak een probleem, maar mensen weten dit en maken hier gebruik van. Mensen zetten hun spullen op de stoelen in plaats van op de rekken waardoor er nog minder plekken beschikbaar zijn. Dit is niet fijn reizen,

Meer controle en eventueel meer wagons als fr controle nog niet werkt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Rickyfrissen, Wat vervelend dat je last hebt van te korte treinen en dat er geen steward in de trein is tijdens je reis. Merk je dit op bepaalde tijden? Zo ja, welke tijden? Zo kunnen gerichter kijken hoe we de problemen kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Rickyfrissen

2 maanden geleden - Ik reis op variërende tijden. Ik snap dat het op vrijdagen drukker is ivm studenten vanuit nijmegen die naar het zuiden reizen. Maar het is eigenlijk ook doordeweeks en in vakanties het geval. Daarnaast denk ik dat ik in totaal 2 keer een conducteur ben tegen gekomen terwijl ik vanaf het begin bijna wekelijks met deze trein reis.

Arriva

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:33 geantwoord

Beste Rickyfrissen,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik stuur je klacht door naar de verantwoordelijken in de regio. Zij kunnen de klacht dan intern bespreken en waar mogelijk je probleem oplossen.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Rickyfrissen