Klacht: Dronken en aggressieve eigenaren

op 03 augustus 2016 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht ingediend die niet word behandeld en ik heb wel een mailtje gehad ?

Geachte heer/mevrouw Vergeer,

Op 26-07-2016 heeft u contact met ons opgenomen. Ons streven is uw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden, helaas is dit niet gelukt. Hiervoor onze excuses.

Uw melding is bij ons in behandeling onder contactnummer 4751913. U ontvangt zo spoedig mogelijk onze reactie.

Met vriendelijke groeten,
Gall & Gall Klantenservice

Gewenste Oplossing:

Excuses van de eigenaren

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

Reactie van de melder van de klacht maliga

5 maanden geleden - Het gaat om de Gall & Gall Laan op Zuid, in Rotterdam-zuid

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maliga