Mijn Klacht:
Op 3 juli heb ik bij Drogisterij.net een bestelling geplaatst. Een deel daarvan is netjes bezorgd maar op de pakbon stond met pen gekrabbeld dat de rest nageleverd zou worden. Op 20 juli heb ik een mail naar de klantenservice gestuurd en ook naar hun Facebook om te informeren naar de status van mijn bestelling. Het is nu 6 augustus en ik heb nog steeds mijn producten niet ontvangen. Als ik de klantenservice bel, krijg ik een automatisch bericht over problemen in hun magazijn en dat ze alleen per mail te bereiken zijn; waarna direct de verbinding verbroken wordt. Maar op mijn mails krijg ik dus geen reactie.
Gewenste Oplossing:
Ik wil contact met de klantenservice van Drogisterij.net. Zij hebben mijn geld, ik geen producten, maar ik kom met geen mogelijkheid met hen in contact. Ik vind het schandalig. Of ik wil de bestelde producten, of mijn geld terug. Dat lijkt mij een hele simpele en redelijke eis.
