Klacht: Bestelling niet ontvangen en klantenservice onbereikbaar

Renate Kroon op 18 juli 2018 over Drogisterij.net in de categorie Internetshops - Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 5 juli jl. heb ik een bestelling geplaatst bij Drogisterij.net, echter heb ik deze bestelling tot op heden niet mogen ontvangen. De belofte is dat de bestelling de volgende dag in huis is. Na gebeld te hebben naar het vernoemde telefoonnummer, kreeg ik een bandje te horen waarop gezegd werd dat er onvoorziene problemen zijn in het pakhuis en dat de bestelling ongeveer binnen twee werkdagen bezorgd zal worden en dat je voor overige vragen kunt mailen. Ik krijg echter niemand aan de lijn, wat toch vreemd is voor het telefoonnummer van de klantenservice. Na drie e-mails te hebben gestuurd waarin ik vraag om een update maar waarop een reactie uit is geblevenn, betwijfel ik of mijn bestelling nog wel geleverd gaat worden. Ik krijg op geen enkele manier contact met Drogisterij.net en dat vind ik ronduit vreemd te noemen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn producten per omgaande ontvang of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Drogisterij.net

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drogisterij.net nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door