Klacht: Droger was niet geladen

op 03 februari 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou onze nieuwe droger bezorgd worden. Transportbedrijf Smilda was op de afgesproken tijd aanwezig. De chauffeur kwam er echter achter dat onze wasdroger niet geladen was s ochtends. Hij bleek nog in Leek te staan. Dat is 39 km verderop. De chauffeur vroeg of ze maandag terug mochten komen. Wij gaven aan dat dat erg onhandig was. De chauffeur beloofde daarop s middags terug te komen. Even later werd ik gebeld dat ze niet meer zouden komen. Navraag naar de reden was eerst dat het zou sneeuwen in Leek. In Leeuwarden in ieder geval helemaal niet en volgens alle weerberichten in Leek ook niet! Daarna was de reden dat de droger pas laat was binnengekomen… Daarna was de reden dat het pakketje te groot te zijn geweest! Kortom allerlei verschillende excuses, maar geen oplossing voor het maken van hun eigen fout.

Ik wil graag dat de bv transporteur gewezen wordt op zijn gedrag en het nakomen van afspraken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Extra@home

5 maanden geleden - Beste Johan van der Kooi, Hartelijk dank voor uw melding. Helaas kan ik op uw adresgegevens geen bestelling vinden in het systeem van Extra@Home. Mogelijk betreft het een ander bezorgadres? Graag ontvang ik dan het juiste adres in uw reactie. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Kooijh

5 maanden geleden - Hallo, Lijsterstraat 8 te Leeuwarden 8917 EA

Reactie van de melder van de klacht Kooijh

5 maanden geleden - Nu zouden ze vandaag komen, maar ik heb inmiddels al 2 x gebeld wat nu de planning is. Maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Bol, AO, Postnl, adhome, Smilda transport.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 09 februari 2018 om 15:51 geantwoord

Beste Johan van der Kooi,

Hartelijk dank voor uw melding.

Er staat voor u 2 bestelling van AO vermeld bij Extra@Home.

Vanwege omstandigheden en logistiek problemen was het niet mogelijk om de 1ste bestelling te bezorgen. Onze excuses hiervoor.

AO heeft voor de zekerheid voor u een nieuwe bestelling geplaatst en deze is volgens onze informatie op 07-02-2018 bezorgd.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 10 februari 2018 om 07:57 geantwoord

Ik heb het zelf moeten oplossen. Die aangeboden \"nieuwe\" bestelling is inderdaad geleverd, maar dat lijkt me logisch.

Alle klachten die gemeld zijn door Kooijh