Mijn Klacht:
Vandaag zou onze nieuwe droger bezorgd worden. Transportbedrijf Smilda was op de afgesproken tijd aanwezig. De chauffeur kwam er echter achter dat onze wasdroger niet geladen was s ochtends. Hij bleek nog in Leek te staan. Dat is 39 km verderop. De chauffeur vroeg of ze maandag terug mochten komen. Wij gaven aan dat dat erg onhandig was. De chauffeur beloofde daarop s middags terug te komen. Even later werd ik gebeld dat ze niet meer zouden komen. Navraag naar de reden was eerst dat het zou sneeuwen in Leek. In Leeuwarden in ieder geval helemaal niet en volgens alle weerberichten in Leek ook niet! Daarna was de reden dat de droger pas laat was binnengekomen… Daarna was de reden dat het pakketje te groot te zijn geweest! Kortom allerlei verschillende excuses, maar geen oplossing voor het maken van hun eigen fout.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat de bv transporteur gewezen wordt op zijn gedrag en het nakomen van afspraken.
