Klacht: Droger droogt niet consequent goed

op 26 januari 2018 over Zanussi in de categorie Electronica - Wasmachines

Wat is het probleem? Ik heb 2 maanden geleden bij BCC een droger gekocht.
Droger is niet stabiel in zijn programma.
De plaid die ik wil drogen doe ik in de droger.
Kies t programma en de hoogste droogstand.
Start t programma.
Nu komt t:
De ene keer loopt hij netjes zijn programma af en komt hij er droog uit.
Maar t gebeurt ook vaak dat ik wel 5 x naar boven moet lopen omdat hij na 5 min ermee stopt en gaat piepen.
U begrijpt dat dit niet wenselijk is.
De monteur van Zanussi die vandaag hier was geeft aan dat hij ermee stopt omdat de sensor meet dat ie dan droog is, onzin natuurlijk, na 5 min is niets droog!!! De plaid is dan nog klam en miet droog!!!!
De monteur heeft getest en zegt dat de droger nergens een foutmelding op geeft, dus droger is niets mis mee volgens hem.
Vandaar kreeg ik een rekening van bijna €100-,ik heb hem niet betaald want wist hier niets vanaf en t probleem is niet verholpen.
Ik heb zojuist tel contact met bcc gehad en nu zou er opnieuw een monteur worden langsgestuurd maar t lijkt me toch niet dat ik weer 100,- op mijn tekening erbij krijg??
Ik bel ze niet voor de gezelligheid, de droger werkt niet naar behoren. De ene keer wel en de andere keer niet met precies dezelfde belading. Dat is toch vreemd ?
Bcc speelt de bal maar Zanussi en Zanussi zegt dat er geen foutmelding is dus droger niet stuk is en ik moet betalen, en ik zit nog steeds met onopgelost probleem.
Zanusdi en BCC hoe gaan jullie dit netjes oplossen?

Product vervangen of probleem oplossen zonder onderzoekingskosten ed!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zanussi over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zanussi in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zanussi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zanussi

Heeft op 07 februari 2018 om 16:34 geantwoord

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een klacht heeft over uw droger. Echter op de aanwezige adresinformatie kunnen wij u als klant en het bezoek niet vinden in ons systeem. Wij vernemen graag het ordernummer. Zodra die bekend is, kunnen wij inhoudelijk terugkomen op uw klacht en eventueel een oplossing bieden.

Reactie van de melder van de klacht Avolites

8 maanden geleden - Waarom staat deze als opgelost? Er is helemaal nog niets opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Avolites