Klacht: Drinken en ijsje kindermenu bij IKEA utrecht

op 05 maart 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Beste IKEA

Het drinken dat er nu bij de IKEA is vind ik echt niet lekker. Gezond is belangrijk. Maar wat jullie aanbieden in de vul automaten is voor kinderen niet echt lekker. Een andere keus heb je niet bij een kinder menu. Of je moet apart drinken kopen. Maar ja dat is weer zonde van het geld vinden papa en mama. wat ik ook erg jammer vind is dat als je een kinder menu neemt moet je je toetje (ijsje) bij de uitgang opeten. Mama en papa willen dan de auto in. Maar dat kan niet en moeten we weer lang wachten tot ik mijn ijsje op heb.

Ijsje in het restaurant kunnen opeten. Dat maakt mijn ouders echt gelukkig! En normaal drinken bij de kinder menu. Sprite cola sinas of Cassis.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juni 2016 om 10:34 geantwoord

Hej Caitlynn,

Onze excuses voor de late reactie. Wegens onverwachte drukte lezen we je nu pas. We nemen je bericht intern mee. Wie weet in de toekomst ;) Voor nu hebben we je wat 'lekkers' op gestuurd. Houd je brievenbus in de gaten.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Caitlynn