Klacht: Drinken

op 09 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Enkele minuten voordat de bus kwam heb ik bij de starbucks een ijskoffie gehaald. Iedereen die bekend is bij starbucks weet dat dat niet goedkoop is. Ik stapte de bus in met mijn net gehaalde drankje. En werd de bus geweigerd omdat ik het niet mee naar binnen mocht nemen. Heeeel vreemd vond ik dat de vorige dag zat ik nog een ijsje te eten bij een wel vriendelijke buschauffeur , die er niets over zei. In de arriva regels staat nergens beschreven dat je niet mag eten of drinken in de bus. Als je gaat kruimelen vind ik het een ander verhaal maar, starbucks in een dichte beker ? Erg vreemd ..

Verzin maar wat

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Megan, Het klopt dat je geen sterk geurend eten of drinken mee de bus in mag nemen. Discussies over eten en drinken in de bus blijven altijd lastig. De ene chauffeur gaat hier coulanter mee om dan de ander. Kun je mij nog aangeven om welke lijn het hier gaat en hoe laat je bij welke halte in wilde stappen? Dan zet ik je klacht door naar de regio zodat dit verder uitgezocht wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 20 mei 2016 om 09:36 geantwoord

Hallo Megan,

\"Het klopt dat je geen sterk geurend eten of drinken mee de bus in mag nemen. Discussies over eten en drinken in de bus blijven altijd lastig. De ene chauffeur gaat hier coulanter mee om dan de ander.

Kun je mij nog aangeven om welke lijn het hier gaat en hoe laat je bij welke halte in wilde stappen? Dan zet ik je klacht door naar de regio zodat dit verder uitgezocht wordt.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Heeft op 20 mei 2016 om 10:47 geantwoord

Ik weet niet meer precies welke buslijn het was , ik stapte op op Leiden centraal de bus richting de merenwijk. Dus bus 3 of 4. Het zal rond 8 geweest zijn. Ik kan u veder geen informatie geven.

Alle klachten die gemeld zijn door Megan2901