Klacht: Driemaal afzeggen van de race dag

op 26 maart 2013 over ANR Group in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer amateuristisch bedrijf.
Ik heb een waardebon dat 1 jaar geldig is. De eerste beschikbare datum dat ik kon racen was pas na maanden. Eerst werd mijn reservering niet bevestigd. Vervolgens werd de race dag geannuleerd wegens slecht weer. Ik kon een nieuwe datum uitkiezen. 5 maanden later was er pas weer een datum vrij. Deze heb ik gereserveerd. Een week van tevoren werd de dag geannuleerd wegens een griepepidemie. Ik mocht een nieuwe datum uitkiezen. Ook de derde poging was tevergeefs. De dag werd een avond van tevoren geannuleerd wegens slecht weer.

De communicatie is erg slecht te noemen en met oplossingen komt ANR niet.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten stoppen met het aanbieden van de activiteiten. Zij kunnen de activiteiten schijnbaar niet aanbieden/faciliteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANR Group

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANR Group nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaj