Klacht: Racebelevenis

op 16 december 2012 over ANR Group in de categorie klachtmelden

1 jaar geleden heb ik bij Groupon twee tickets gekocht, die mij het recht gaven om bij de ANR group op het circuit van Zandvoort 20 minuten te mogen racen. Ik heb een ticket gekocht om in een Ferrari te mogen rijden, dit bleek achteraf geen Ferrari te zijn maar een BMW.

Twee keer hebben zij op het laatste moment afgebeld.

Wanneer je bij de ANR group je teleurstelling doorgeeft dan komen ze wel telkens met loze beloften.
Wij zouden in plaats van op het circuit van Zandvoort op het circuit van Spa-Francorchamps mogen rijden. Voor echte F1 liefhebbers natuurlijk fantastisch, wij moesten alleen zelf de agenda in de gaten houden. Wat denk je, Spa-Francorchamps heb ik niet terug kunnen vinden op de agenda.
Tussentijds hebben ze nog wel medegedeeld dat ik op de racebelevenis meer moest gaan betalen, anders ging het feest niet door.

Ik heb het geluk gehad dat ik de tickets bij Groupon heb gekocht en zij hebben het voor mij zeer netjes opgelost. Het geld heb ik van Groupon terug mogen ontvangen. De ANR group gaf geen geld terug.

4 weken geleden heeft de ANR group beloofd dat ze 2 Ferrari caps zouden opsturen.
En daar is het ook bij gebleven, beloofd maar nog niets ontvangen.

Dat wat ze aan ons beloofd hebben ook na komen.

Alle klachten die gemeld zijn door jackpiet