Mijn Klacht:
Betreft drie orders bij iBood, waarvan het bedrag is teruggestort op een verkeerde rekening, een oude rekening die bij mij is afgesloten, waar ik niet meer aan kan en waarvan de bank normaal gesproken de overschrijving zou moeten hebben geweigerd.
iBood heeft nergens in het proces gevraagd naar welk rekeningnummer ze het verschuldigde bedrag dienden terug te storten, bovendien heb ik op de iBood-website ook geen mogelijkheid dit rekeningnummer te zien of te wijzigen.
Ik heb geen geld ontvangen en ik heb in het ganse proces geen fout gemaakt. iBood verschuilt zich nu achter de uitleg: \”Helaas moeten wij u meedelen dat wij de betalingen die al zijn gedaan, niet meer kunnen wijzigen. Wij kunnen de betaling dan ook niet opnieuw aan u overmaken.\”
Over 2 van deze orders heb ik geconverseerd met iBood (zie bijlage), het derde order met niet correct uitgevoerde betaling heb ik pas opgemerkt bij het opmaken van deze klacht.
Order 1 (annulering van een order, onmiddellijk na bestelling)
Bestelnummer: SO833442
Service verzoek: RMA-2016/64173
Case: 160722-000163
Bedrag: €14,95 + €5,95(niet uitgevoerde bezorging)
Order 2 (teruggestuurde bestelling)
Bestelnummer: SO688854
Case: 160601-000204
Bedrag: €139,90
Order 3 (annulering van een order na bestelling, wegens levertekort iBood)
Bestelnummer: SO711381
Service verzoek: RMA-2016/54195
Bedrag: €9.94
Gewenste Oplossing:
Correcte terugbetaling van de verschuldigde bedragen op correct rekening nummer:
Order 1: €14,95 + €5,95(niet uitgevoerde bezorging)
Order 2: €139,90
Order 3: €9.94
