Klacht: drie maal in een maand niet ontvangen

op 09 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht j.l. Rustige

8 maanden geleden - HOPELIJK WORDT HIJ NU GOED BEZORGD DAAR IK DE KRANT AF EN TOE HEB. IN DEZE KORTE PERIODE 3X NIET GEHAD. BEDANKT MEVR. RUSTIGE

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rustige,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Sinds september 2013 is de nabezorging afgeschaft om de abonnementsprijzen laag te houden. Om deze reden compenseren wij tegenwoordig een gemiste krant door de huidige betaalperiode met een dag te verlengen, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer: 088-824 8241 of via https://mijnmedia.nl/bezorging.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door j.l. Rustige