Klacht: Drie maal broden besteld op één maand, driemaal niet gebakken en dus niet in de winkel.

StevenPronto op 21 oktober 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

op één maand tijd heb ik in AH Beveren-Waas in België drie keer broden besteld om op de volgende dag af te halen. (Op 02-10 , 15-10 en 20-10).

Drie keer zeggen ze in de bakkerij van niets te weten wanner ik er om kom, de gerante beloofd dit te onderzoeken reeds bij het tweede voorval, om dan doodleuk bij mijn derde bestelling weer voor voldongen feit te staan dat mijn bestelling er niet is!

Dit is echt belachelijk voor woorden te noemen en ik wil dat de gerante een vermaning ontvangt. Ik wil ook nog excuses ontvangen, maar niet meer van de gerante, ik wil dat mens van ze leven niet meer zien. Het is echt beschamend te noemen dat dit gebeurd. Als er brood telefonisch kan besteld worden dan moet er verdorie voor gezorgd worden dat dit in orde is!!!!! op één maand tijd drie maal voor niets naar de winkel komen, blijf er maar eens kalm onder, ik ben woedend! De goede naam van AH is voor mij zeer ver te zoeken nu !!!!!!

Persoonlijke Excuses van de regio manager en een vermaning voor de gerante van de winkel wegens er gewoonweg niets aan doen en een betere opvolging van het personeel om dit nooit meer voor te hebben.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StevenPronto