Klacht: Jas niet terug gekregen bij de garderobe

op 10 december 2018 over Drie Gezusters Nijmegen in de categorie Cafés en Restaurants

Gisteren zijn mijn kinderen in deze club uit geweest. Mijn zoon liep vast naar buiten en zijn zus zou de jassen ophalen. Buiten bleek de jas van mijn zoon er niet bij te zitten waarop zij vroegen om weer naar binnen te mogen enkel om de jas te gaan halen. Hierop werd hen de toegang ontzegt omdat na 4.00 uur geen mensen meer naar binnen mogen. Ik begrijp dat dit een regel is, maar als je als bedrijf iemand zijn spullen inneemt dan mag je er toch vanuit gaan dat je het recht hebt deze aan het einde van de avond weer terug te krijgen.
Het advies was om de volgende dag terug te bellen, maar na het opzoeken van het telefoonnummer blijkt de club nu tot dinsdag gesloten te zijn. Aangezien wij niet in de buurt wonen en morgen weer naar huis gaan kunnen wij dinsdag de jas niet meer ophalen.
Dit is gewoon diefstal!

Als het bedrijf contact met mij opneemt en zorgt dat de jas weer bij zijn rechtmatige eigenaar terecht komt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drie Gezusters Nijmegen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SylviaC1968