Klacht: Drie betalingen gedaan maar geen goederen geleverd gekregen. Wil geld terug

op 02 juli 2019 over Veryvoga.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 25 mei van dit jaar een bestelling gedaan bij VeryVoga ter waarde van 245,26 euro. Omdat het bestellen moeizaam ging via de website en het internet niet goed werkte ging ik ervan uit dat het niet was gelukt om de bestelling te doen. Daarna heb ik nog een bestelling gedaan ter waarde van 65 en 276, 44 euro. Ook bij de tweede bestelling van 65 euro lukte het niet om de bestelling via de website af te ro den. De bedragen zijn echter alle drie wel van mijn rekening afgeschreven. Ik heb hierover bij Veryvoga geklaagd, maar geen reactie gekregen die afdoende was. Nu wil ik mijn geld terug.

Ik wil de dubbele bestellingen cancellen en de goederen geleverd krijgen of indien dat niet kan alle drie de betalingen teruggestort krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veryvoga.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veryvoga.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mbasie