Klacht: Dreiging beslaglegging op proefpakket van Bralex webshop.

op 23 juni 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb via een adv. een GRATIS proefpakket aangevraagd, en kreeg meteen na 5 dagen al een faktuur met de mededeling het bedrag direct over te boeken. Ik heb heb medegedeeld dat ik een Gratis proefpakket had en ik geen gebruik maakte van het vervolg bestelling. Nu wordt na veel heen en weer schrijven nu bedreigd met beslaglegging door een agressieve incassobureau CIB!

Ik wil dat het stopt en dat de zaak afgesloten wordt het is pure oplichterij en de pillen werken voor geen meter. Het is allemaal nep!
Ik wil dat het CIB stopt met dreigementen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 12 juli 2017 om 15:33 geantwoord

Heeft op 12 juli 2017 om 16:14 geantwoord

Neen, want het klopt geen hout van daar het om een proefpakket gaat!!!
Pas als ik door wilde gaan en opnieuw zou bestellen zou ik pas een faktuur ontvangen. Het is een misleidende advertentie. Ik heb reeds bij de politie aangifte gedaan. Het is pure oplichterij!!! En dan nog een faktuur na 5 dagen van de geleverde pakket krijgen..... gewoon idioot. Ik weiger te betalen en gooi het anders bij de rechtbank. Alle bewijzen heb ik in voorhanden!!!

Alle klachten die gemeld zijn door allonkyra